Contact Us
Puhelin
+34 618 546 663
Osoite
Calle de Joaquín María López, 26, 28015 Madrid. Espanja.
Lähetä meille viesti
Ota rohkeasti yhteyttä käyttämällä yhteystietoja tai lähetä meille viesti lomakkeella.
Olemme vuoden 2022 parhaita
Erittäin helppoa! Kolmessa yksinkertaisessa vaiheessa näytämme sinulle, kuinka voit pyytää Madridin parasta teknistä palvelua.
Kuinka se toimii?

kerro meille ongelma
Kerro meille laitevian sijainti ja selitä, miksi se ei toimi odotetulla tavalla.

Pyydä tarjous
Kysy laitteesi korjauksen hintaa, sillä se käy läpi perusteellisen arvioinnin ongelman löytämiseksi.

tuo laitteesi
Voit toimittaa laitteesi tiloihin tai voit pyytää myös noudon.
Laatu
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Onko helppo pysäköidä?
Tietysti. Meillä on julkinen pysäköintialue osoitteessa Calle Blasco de Garay 61, vain muutaman metrin päässä palvelutiloistamme.
Onko niillä takuuta?
Tietysti. Tuotteillamme ja palveluillamme on 6 kuukauden takuu. Jos et ole tyytyväinen, palautamme rahasi.
Onko pakko maksaa etukäteen?
Kun Surface-laitteesi on korjattu onnistuneesti, voit maksaa vain vastaavan maksun palvelusta.
Onko niillä takuuta?
Kyllä, kaikilla palveluillamme ja tuotteillamme on 6 kuukauden takuu tai rahasi takaisin.
Kuinka kauan laitteen korjaus kestää?
Pyrimme saamaan diagnoosin valmiiksi 24-48 tunnin kuluessa. Se riippuu suoritettavasta korjauksesta tai laitteiston vaurioiden tasosta.
Pitääkö minun pyytää aika?
Liikkeeseen tuloa varten ei tarvitse varata aikaa. Voit ottaa meihin yhteyttä kaikissa kysymyksissä tai tiedusteluissa.
Onko laitteiden diagnosoinnista lisäkustannuksia?
Kaikki diagnoosimme ja arviomme ovat täysin ilmaisia. Siitä ei aiheudu lisäkustannuksia.
Näemmekö laitteet takuun sisällä?
Työskentelemme alkuperäisosien kanssa, ja meillä on 100 % ammattitaitoinen ja koulutettu tiimi.
kustannus ilman velvoitetta
Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula.