TEKNINEN PALVELU SURFACE 3
TEKNINEN PALVELU SURFACE 3
Edellytämme kokemusta pintalaitteiden teknisestä huollosta. Näille joukkueille on ominaista ohuus ja kevyt paino, joten heidän tarvitsemansa teknisen palvelun on oltava varovainen. Sinun on käytettävä teknistä henkilöstöä, jolla on todistettavissa oleva kokemus. Muista, että laitteesi voivat ottaa riskejä väärissä käsissä.
Helsinki sijaitseva Surface Labs -yritys on yksi harvoista yrityksistä, joka on tunnustettu kokemuksestaan kaikkien pintalaitteiden korjausten suorittamisesta ja teknisen palvelun tarjoamisesta.
Meillä on innovatiivisia taitoja innovatiiviseen tiimiin, minkä lisäksi osoitamme ammattitaitomme saavutetuilla tuloksilla. Samalla tavalla tarjoamme asiakkaalle mahdollisuuden tarjota tiimilleen ammattimaista ja laadukasta teknistä palvelua tiloissamme.
Nämä ovat vain osa palveluista, joita tarjoamme pintalaitteellesi. Surface Labs on tekninen palveluyritys, johon sinun kannattaa mennä.
Lisäksi tarjoamme laajan valikoiman teknisiä palveluita. Palveluista löydät:
- Microsft Srurface näytön korjaus + malliBatteriewechsel
- Akun vaihdot
- Virtapainikkeen korjaus
- Latausliittimen vaihto
- Windows 8 tai Windows 10 korjaus
- Tietojen palautus
Surface Labs
Kun havaitset laitteessasi teknistä virhettä löystyneistä saranoista latausliittimen ongelmiin, kannattaa kääntyä laadukkaan teknisen palvelun puoleen.
Surface Labs -yritys on tarjonnut laadukasta teknistä palvelua kaikkialla Helsinki vuosia. Insinöörihenkilöstömme ja tekniikan valmistuneiden teknisten taitojen kautta. Pinta 3:n tekniseen huoltoon turvautuminen on oikea vaihtoehto, kun korjaat laitteistosi teknisiä ongelmia ja vältät monimutkaisemmat vauriot. Pinta 3 laitteen jatkuvan huollon lisäksi pidentää sen käyttöikää.
Muista, että tarvitset teknisen palvelun, jolla on todistettavissa oleva kokemus. Surface Labs on se, meillä on tietue, joka osoittaa onnistuneesti suoritettujen korjausten lukumäärän. Meille asiakkaamme ovat parasta julkisuutta, he ovat osoitus suoritettujen varaosavaihtojen ja teknisten korjausten laadusta vuoden takuulla.
Mitä odotat pyytääksesi pinta 3 teknistä palvelua meiltä? Ylläpidä prosessorisi suorituskykyä ja näytön resoluutiota palvelumme kautta. Pyydä Surface Labsin sinulle tarjoamaa palvelua. Muista, että laatu, ammattitaito ja edulliset hinnat ovat mitä löydät meiltä.

TEEMME MUUTOKSET OSIIN JA KOMPONETTEISIIN
Toisin kuin muut erikoistunutta teknistä palvelua tarjoavat yritykset, Surface Labsilla on käytössään täysin alkuperäisiä ja 100 % uusia komponentteja, osia ja varaosia. Meidän kanssamme varaamme korjausajan välttäen odottamasta laitteesi tarvitsemien komponenttien saapumista.
Meillä on laaja valikoima osia varastossa, saatavilla tarvittaessa. Paras? Tekninen henkilökuntamme vastaa vaihdettavan pinta 3 -komponentin valinnasta. Tekninen palvelu tarjoaa sinulle monia etuja, joiden joukossa löydät jatkuvaa opastusta erikoistuneelta tekniseltä henkilökunnaltamme. Jos varaosissa tai komponenteissa on valmistusvirheitä, vaihdamme osan. Emme palauta käteistä.
MITÄ HENKILÖSTÖÄ TARJOAMME?
Surface Labsille on ominaista koko henkilöstönsä ammattitaito. Tekninen ala ei ole poikkeus. Tietokoneinsinöörit, teknologiainsinöörit ja koulutettu tekninen henkilökunta arvioivat ja korjaavat laitteistosi. Jokaisella ammattilaisellamme on vähintään 5 vuoden todennettavissa oleva kokemus tekniseltä alalta jokaisessa korjauksessa hankitun osaamisen lisäksi.
Ammattitaitoisen henkilöstömme laatu takaa erinomaiset korjaustulokset. Valitsemalla palvelumme valitset laadun. Älä odota enää ja pyydä pinta 3:n teknistä palvelua. Innovatiivinen palvelu markkinoiden innovatiivisimmille laitteille on käytettävissäsi.
Surface Labs on vastaus. Soita meille.
VALITUKSEN EDUT SURFACE LABS
Kuten missä tahansa teknisessä palvelussa, asiakas voi nauttia joukosta etuja, joita Surface Labs -yritys tarjoaa asiakkaalle olennaisena osana palvelua.
Etuja, joita voit käyttää pyytäessäsi pinta 3:n teknistä palvelua, ovat:
PYYTÄ TEKNISTÄ PALVELUA SURFACE 3
Yritykset tarvitsevat prosessin palvelupyyntöjen järjestämiseen. Monet näistä prosesseista ovat usein niin monimutkaisia, että asiakkaat haluavat välttää pyyntöä. Surface Labsin tapauksessa hakemusprosessimme on asiakkaan kannalta helppo seurata, ja se on myös asiakkaan mukana pitäminen laitetarpeissaan.
OTA YHTEYTTÄ
Oleellista on, että asiakkaalla on kaikki yksityiskohdat, jotka liittyvät hänen pintalaitteissaan havaittuihin teknisiin vioihin, mutta ennen kaikkea on välttämätöntä, että hän ottaa ensimmäisen yhteydenoton. Surface Labsissa annamme verkkosivuilla numeromme ja osoitteemme, jotta asiakas voi ottaa ensimmäisen yhteydenoton ja antaa tiedot pinta 3 -laitteistaan.
RYHMÄN ARVIOINTI
Seuraavaksi odotamme sinua Surface Labsin tiloissa Microsoft Surface 3 -tiimisi kanssa. Tiimi analysoidaan ja arvioidaan etsimään muita teknisiä ongelmia, jotka muuttavat alkuperäistä diagnoosia. Diagnoosin tuloksena saat tarjouksen teknisestä palvelusta. Tekninen henkilökunta arvioi yhdessä asiakkaan kanssa toteuttamiskelpoisimmat vaihtoehdot laitteidensa palauttamiseksi, kunhan se pysyy siinä budjetissa, jossa asiakas tuntee olonsa mukavaksi.
PROJEKTI ALOITUS
Myöhemmin, kun asiakas on hyväksynyt tarjouksen, korjausprosessi alkaa. Koko prosessin ajan rohkaistaan avointa kommunikaatiota asiakkaan ja pinta 3 -laitteiston korjaamisesta vastaavan teknisen henkilöstön välillä. Älä odota enää! On aika pyytää pinta 3 teknistä palvelua.
MEIHIN VOI LUOTTAA
Kun pyydät pinta 3 -laitteiden teknisiä palvelujamme, osoitat luottamusta laatuumme. Surface Labsilla saat laatua ja ammattitaitoa sekä ensiluokkaisen asiakaspalvelun, joka luonnehtii meitä kaikkialla Helsinki.
Odotamme sinua Surface Labsiin! Olemme täällä palvellaksemme kaikkia asiakkaitamme.